نوشته شده توسط : Mr Fenj

با توجه به اینکه تلگرام در این چندماهه سیاست‌های هوشمندانه‌تری را برای خود اتخاذ نموده افرادی که به دنبال دریافت شماره مجازی و ساخت آن هستند را با مشکلات زیادی روبرو نموده است. ربات‌های هوشمندی که توسط تلگرام به کار بسته‌شده‌اند می‌توانند تک‌تک کاربران را چک کرده و در صورت احساس مشکلی به‌صورت خودکار شماره را بلوک نمایند. در این میان تعداد کمی از شماره‌های مجازی می‌توانند از این چالش تلگرام جان سالم به دربرده و به فعالیت خود ادامه دهند. سایت ساخت شماره مجازی که در اینترنت با تعداد فراوان فعالیت می‌کنند امکان ارائه شماره‌های اختصاصی بدون ریپورت را به شما می‌دهند، فقط کافی است برای اطمینان بیشتر تأیید دومرحله‌ای اکانت خود را فراموش نکنید تا احتمال بلاک شدن اکانت شما تا 80% کاهش پیدا کند.
نکته جالب‌توجه دیگر این است که امروزه شاهد مجهز شدن شبکه‌های دیگر ازجمله توییتر و اینستاگرام و … به ربات‌های هوشمند بلاک خودکار هستیم و این بدان معنی است که شماره‌ای که در تلگرام کارایی نداشته باشد به‌احتمال‌زیاد در هیچ شبکه‌ای دیگری قابل‌استفاده نیست. از طرفی دردسر بزرگ‌تری نیز دارندگان شماره‌های مجازی را دنبال می‌کند و آن امکان هک شدن اکانت آن‌ها توسط دیگر کاربران است، زیرا این رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام به تأیید دومرحله‌ای مجهز نبوده و این موضوع یافتن سایت ساخت شماره مجازی معتبر که بتواند شماره‌ای قابل‌اعتماد و کارآمد را در اختیار کاربران قرار دهد بسیار مهم و ضروری جلوه می‌دهد.

معرفی سایت ساخت شماره مجازی


سایت ساخت شماره مجازی با ترفندهای مخصوص به خود تمامی این مسائل را حل نموده است. خرید پنل های فروش شماره مجازی که توسط آن‌ها انجام‌شده امکان خرید به‌صورت مستقیم و آنلاین را فراهم نموده و کاربران می‌توانند بدون نیاز به‌حساب خارجی و دلار یا یورو و دیگر واحدهای ارزی با وارد شدن به درگاه پرداخت ایرانی، خریدی سراسر آرامش و امنیت را تجربه نمایند. برای این کار کافی است مراحل راحتی را طی کنید، در ابتدا به صفحه اصلی سایت ساخت شماره مجازی واردشده و نرم‌افزار و کشور موردنظر خود را انتخاب نمایید و درنهایت وجه را واریز کرده و شماره خود را دریافت کنید. بدین‌صورت می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که از هرگونه سوءاستفاده در امان هستید.

بهترین راه خرید شماره مجازی


با توجه به اینکه ساخت شماره مجازی به‌صورت شخصی با دردسرهایی چون محدودیت‌ و گزارش‌های زیادی مبنی بر عدم دریافت کد همراه است امروزه مطمئن‌ترین، سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه ممکن دست‌یابی به شماره مجازی، رجوع به سایت ساخت شماره مجازی می‌باشد. سامانه جامع نامبرفور بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات شماره مجازی بدون محدودیت در انتخاب کشور است که مدال رضایت مشتریانش سال‌ها بر سینه‌اش می‌درخشد. حضوری آزادانه در عرصه تلگرام، واتساپ، تیندر، اینستاگرام و... از هر کشوری با شماره‌های مجازی نامبرفور امکان‌پذیر است تا لذت امنیت و کیفیت را یکجا باهم دریافت نمایید. البته نمایندگی و همکاری درفروش و کسب درآمد نیز از خدماتی است که در عرصه این وب‌سایت به‌خوبی خود را نشان می‌دهند. شماره مجازی واتس اپ و شماره‌های آنلاین به علت اینکه تماس‌های بین‌المللی بسیار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر، پیام‌رسانی‌های سریع‌تر و باکیفیت‌تر و حضور در شبکه‌های اجتماعی  را در قالب شخصی یا به‌عنوان یک برند و شرکت تجاری فراهم نموده‌اند مورد تأیید هستند. اکنون دیگر اغلب شرکت‌هایی که به خریدوفروش فرا منطقه‌ای می‌اندیشند می‌دانند باید راه ارتباطی مناسب آن را نیز برای خود و مشتریانشان فراهم کنند. مراجعه به سایت ساخت شماره مجازی و خرید از number4 یک شماره مطابق با نیاز و سلیقه یعنی اینکه شما می‌توانید به هر نقطه از جهان ورای تحریم‌ها قدم بگذارید و حضوری جهانی را از خود به تصویر بکشید. نامبرفور مشتاقانه در این مسیر همراه شما است و با ارائه 110 برنامه از 21 کشور مانند آمریکا، چین، هند، انگلستان، فیلیپین، اندونزی و … به علاقه‌مندان شماره‌های مجازی، تمام تجهیزات آن‌ها را برای موفقیت در کسب‌وکار و زندگی شخصی‌شان مهیا نموده است.




روش آسان دریافت شماره مجازی

شماره مجازی بدون ریپورت



:: برچسب‌ها: خرید شماره مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 352712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()